Jméno Martin Zoubek, které je ve světě finančnictví a pojišťovnictví velice známé, se poslední dobou objevuje ve velmi nelichotivém světle. Zprvu mohlo jeho podnikání vypadat jako velmi úspěšný příběh schopného muže. Pokud však posoudíme skutečná fakta, pak dojdeme k názoru, že tomu tak zdaleka není. Alespoň, co se týče zákazníků, kteří mu dali svou důvěru. Martin Zoubek spolupracoval s úspěšnými firmami, které dosáhly díky této spolupráci zisků. Zatímco zákazníci se často ocitli v nepříjemných a značně vysokých finančních problémech.

Pochybné marketingové strategie

Martin Zoubek byl prezentován především jako expert na obchodní strategie a digitální marketing. Zákazníci v dobré víře investovali své finance do služeb nebo produktů propagovaných jeho marketingovými strategiemi a posléze zjistili, že slibované výhody jsou buď zanedbatelné nebo vůbec žádné. Zákazníci tedy utrácejí nemalé prostředky bez toho, že by jim bylo srozumitelně vysvětleno možné riziko potenciálního návratu jejich investice. A to jistě do férového finančního poradenství nepatří.